Jag saknar er

Jag saknar er
Faaan tjejer, mina allra bästa bästa vänner, jag saknar er!

Mike, måste du bo i Malmö? Jag har kommit på att jag ska dit i dagarna och leka med dig, vare sig du vill eller inte! + att klänningen du har på bilden måste jag nog ha på henke festen för den är så sjukt snygg

Donna! Hallåå, sluta sitt i Rydebäck, vi måste ta tag i oss och leka lite! MISS YOU BABY!

Carriieee, du finns ju klart alltid här men det känns som om jag kan inte hänga med på hälften av ditt liv.. Jag vill, men jag kan inte.. Men du finns ändån alltid där som sagt, snart får vi leka bara du och jag :)

Idag ska jag på intervju på Intersport, får se hur det går. Får väl visa upp mitt otroligt sportiga jag :) Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ring mig brudar om ni har händelsetorka, för det har jag. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Caroline

ojääävlar :P jag är ju bleekets blek!

2006-08-29 @ 12:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0