I FEEL EMPTY

I FEEL EMPTY

Nu har jag inget jobb längre, sa upp mig idag. Har ingen lust längre, men kommer sakna alla! Tråkigt men sant. Så nu sitter jag här och hoppas på att någon ringer och säger att de har ett underbart jobb till mig. :) Nej men hör av er om ni vet nåt folk. Idag vet jag inte om jag ska stå modell, de har inte ringt ännu. Jag hoppas på att Prison Break kommer idag så jag har ngt att göra. Iallafall så har jag massor med körning nu i veckan, måste skärpa mig så jag får mitt körkort snart... JAG VILL HA DET!

Nej... Lite mat i magen.. ;P

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallå nisse. Hete du är. Jag har en bloooooooooooogg!

2006-08-22 @ 10:44:57
Postat av: Caroline

just det, den är caar.blogg.se :P

2006-08-22 @ 10:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0