Panik på min tråkiga vardag

Kan någon ta mig till paradiset?
Just nu känns det som om jag ska spricka i förtvivlan. Vardagen är så tråkig, speciellt när man inte har något som helst och göra. Man bara sitter och glor. Jag har inga jävla pengar överhuvudtaget, alla är sega i huvudet speciellt jag. Jag sitter och drömmer mig bort till Thailand, till min student och till mitt nya liv. Jag ska göra så mycket och se så mycket innan jag börjar ha ett riktigt "Svensson" liv. Usch jag mår så illa just nu, jag orkar inte få min årliga jävliga höst-deprission.. Jag orkar verkligen inte det. Verkligen inte. Hösten är så deprimerande.. Sååå otroligt tråkig!

"I tried so hard, and got so far
but in the end, it does'nt even matter
i had to fall to loose it all
but in the end, it does'nt really matter"

Jag vill ut imorgon. Vill nån va med mig?? I've got nothing more to say.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0