En osynlig förändring i dig


Varför känns det fel?


Det känns som om en liten pusselbit ligger lite på sné om man kan uttrycka sig så? Jag kan verkligen inte sätta fingret på det men du är inte till 100% som du brukar vara mot mig, du behandlar inte mig exakt likadant som du gjorde för nån vecka sen.. Det är inget stort (?) men bara något litet som inte är helt jävla rätt. Det är rätt till 99.9%. Men jag vill ha 100%.

Jag hatar att känna mig så meningslös ibland..



Ikväll ska jag och Isabelle ut en sväng. Ska bli skoj och festa lite, har inte festat och gått UT på en fredag på 100 år. Awe jag lämnade mina goa medarbetare på Rådhuset idag. Dom är ju så goa, fick ett gott MVG med mig också. Inte helt fel.

Nej nu får jag väl sysselsätta mig med något annat.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0